Vrei un Landing Page cu Putere de Conversie?

Creează Landing Page-uri după formula celui mai reușit Sales Letter scris vreodată.
În doar 44 minute, te învăț să structurezi corect Pagina de Vânzare, să Manipulezi cu Dorințele Cititorului și să transformi orice Vizitator în Client. Vrei să vezi chiar acum 2 minute din curs? 

 
Vreau Cursul cu 50% Reducere

Știi de ce 75% dintre oameni părăsesc un Landing Page deja după primul bloc?

Statisticile arată 4 motive, care-ți stau chiar sub nas și tu nu le vezi:

Ai un titlu plictisitor

Dacă nu atragi omul din prima frază, l-ai pierdut. Trezește-i curiozitatea, fă o promisiune și arată-i ce are de câștigat

Ofertă ta e neinspirată

Degeaba înjuri copywriterul, dacă nu ai un USP, iar Oferta e gândită aiurea: fără argumente și avantaje

Ceri prea multe acțiuni

Vinzi papuci? Spune-i omului să cumpere papuci. Nu-l mai ruga să-ți vină și în magazin. Un scop = un singur CTA

Nu știi să momești cititorul

Ca să vinzi, trebuie să știi să joci cu imaginația omului. Intrigă-l. Fă-l curios să citească mai departe

Ține Minte

Scopul unui Landing Page este Conversia. Nu facem SEO, Google Search sau concursuri de design aici. Azi îți arăt cum trebuie să arate o adevărată Pagină de Vânzare. Cea care atrage cititori și-i convertește în cumpărători cu viteza 5G.

Cum prinzi cititorul în plasă ca pe un Peștișor de Aur?

Știi care-i cel mai bun lucru pe un Landing Page, în afară de conversii? Faptul că poți vedea concret, la ce bloc anume îți părăsește omul pagina. Pentru aceasta, e nevoie să instalezi un singur tool. Îți povestesc în curs și despre el.

Stai un pic: păi, dacă îți părăsește pagina, înseamnă că nu l-ai convins. Textul tău trebuie să fie captivant, iar oferta motivațională.

Află chiar acum cele 5 principii de structurare, 10 de elemente principale și 10 elemente secundare care îți asigură un Landing Page convingător și bine construit.

Vrei să știi:

  • De ce textul e mult mai important decât designul pe un Landing Page?
  • De ce lauda de sine nu miroase a bine pe o pagină de vânzare?
  • De unde aterizează cititorul pe această pagină și cum îl aduci pe ea?
  • De ce nu vei putea niciodată vine biscuiți pe un Landing Page?
  • Care sunt cele 3 formule de titlu care motivează omul să apese pe buton din prima? Îți dau câte un exemplu pentru fiecare în curs și te învăț să le formulezi pe loc.
Vreau Cursul cu 50% Reducere

Ce afli la curs, mai exact?

Scriu Landing Page-uri de mai bine de 4 ani. Am vândut cu ele și propriile cursuri. Am văzut bine ce prinde, ce nu prinde și îți spun ție tot ce am învățat până acum.

Vezi structura cursului mai jos. Ai 4 capitole mari, în 4 lecții video - tot ce trebuie să știi ca să structurezi și să scrii un Landing Page bun:

  1. Care sunt Principiile de Structurare a Textului care îți Dublează Vânzările
  • De ce 1 Landing Page = 1 Scop. Cu ce riști dacă adaugi 1 singur link în plus.
  • Întâi Textul, apoi Designul. Sau Invers?
  • Cum formulezi o Promisiune Puternică? Iar Argumentele?
  • Din ce se face Conversia.
  • Se poate vinde oare totul prin Landing Page? 
  1. Cum formulezi titlul unui Landing Page și care-i Oferta Unică de Vânzare
  • Ce înseamnă Titlul unui Landing Page.
  • Ce înseamnă USP și cum se formulează.
  • Cât de importantă este promisiunea.
  • Care sunt durerile cititorului și cum le amplifici.
  • Care e problema a 90% dintre Landing Page-urile din Internetul românesc.
  • Unde-i soluția și cum o prezinți în text.
  • De ce depinde conversia unui Landing Page.
  • De ce primul scroll e cel mai important.
  • Care sunt cele 3 formule pentru titlu magnetic. 
  1. Care sunt cele 10 elemente principale, fără de care un Landing Page moare
  • Cum faci Apelul direct și delimitezi clar publicul-țintă.
  • Cum creezi un Titlul impresionant și Oferta Unică de Vânzare.
  • Care sunt Durerile și cum te identifici cu Clientul.
  • Care e Soluția. Cum produsul tău rezolvă problema.
  • Care sunt Dovezile Directe? Unde e locul testimonialelor?
  • Ce sunt Dovezi Indirecte? Ce facem cu diplomele?
  • Pentru ce de 2 ori Oferta? Detaliază Titlul și Promisiunea.
  • Cum Convingi prin text? Argumentează Prețul.
  • Ce este Garanția? Iar Tripla Garanție?
  • Cum formulezi un CTA. Care e Îndemnul la Acțiune?
  1. Secundar nu înseamnă Neimportant. Care sunt cele 10 elemente secundare pe un LP?
  • Ce este Aterizarea. Care sunt Dovezile promisiunii tale.
  • Cât de rapid rezolvă produsul tău problema omului?
  • Cum Amplifici Valoarea. Explică cât efort ai depus în produsul tău.
  • Cum Argumentezi rezultatul.
  • Cum creezi un Vis. Apelează la Imaginația Cititorului.
  • Ce este Bonusul? De ce acesta trebuie să aducă un beneficiu separat?
  • Cum arăți Reducerea? Taie un preț și arată altul, mai mic.
  • Cum Limitezi Oferta? De ce deficitul este motorul vânzărilor.
  • De ce avem nevoie de Rezumat. „Tu deja Știi că…”
  • Ce pierde publicul dacă nu cumpără acum?
  • De ce Minim de 3 ori reamintim Prețul?
  • De ce fiecare scroll trebuie să conțină Titlu, Conținut și CTA.
  • Unde-i locul Flirtului. De ce ai nevoie de fraze memorabile.

Toate acestea ți le povestesc în 4 lecții video. Nu uita, în plus, mai ai și 3 trucuri psihologice pentru a crește conversia textelor + Bonus PDF cu 3 pași în crearea unui titlu magnetic.

Cine sunt și de unde știu să scriu Landing Page-uri

Mă numesc Vadim Cușnir și azi conduc, alături de 2 prieteni, propria agenție de Performance Marketing în București. Mai sunt și fondatorul și administratorul celui mai mare și prietenos grup de Marketeri din Moldova și România pe Facebook - Social Media în Culise.

Azi sunt invitat ca speaker la conferințe, live-uri și cursuri. Îl cunosc personal pe Lorand Soarez Szasz, Alex Hudițan, Andrei Dunuță, Călin Biriș, Daniel Zărnescu și alte nume mari din businessul și marketingul românesc. Dar nu m-am trezit aici peste noapte. 

Acum 6 ani, am lansat un Start Up care a eșuat. Întâmplarea a făcut să ajung să administrez un grup pe Facebook, pe care a trebuit să învăț să-l cresc. Așa am învățat Marketing. Astăzi, grupul numără peste 12 000 membri și are propria identitate vizuală. E singura comunitate pe Facebook printre vorbitorii de română, cu personalitate, la propriu și la figurat.

În 4 ani de Marketing, am făcut și SMM, și Copywriting, și Design, și Public Speaking, și Blogging, și Community Management, și PR onile, și Targeting, am construit și Strategii de Marketing, am făcut și Naming cu Branding. 

Până azi, am organizat peste 20 seminare, conferințe și cursuri. Azi, îți povestesc tot ce am învățat în toți acești ani și cum, din experiența mea, trebuie să arate un Landing Page care să vândă.

Vreau Cursul cu 50% Reducere

Iată ce spune lumea despre cursurile mele

Am trecut deja o parte dintre cursurile Academiei și pot spune cu siguranță că este o investiție care își merită din plin banii. O altă abordare a subiectelor despre care se vorbește în piață, materialele adiționale și desigur experiența din spatele speakerilor îți vor permite să regândești conceptul promovării afacerii tale și să o ridici la un nivel mult mai înalt.

Cristina Comanici
Business Development Executive la Purple Media

Informație clară, cu pași simpli de urmat. Fără prea multe vorbe pe lângă subiect sau demagogie. Un stil care mie personal mi se potrivește și mai ales celor care nu au timp de pierdut. Pui degetul exact pe conținut.

Alexandru Marius Iancu
Founder la Urban Events

Vadim este unul din cei mai creativi Marketeri pe care i-am cunoscut. El cunoaște cum să obțină rezultate remarcabile în campanii și transmite aceste cunoștințe într-o formă simplă, ușoară de înțeles în materialele sale educative

Vali Rotaru
Founder la Bizz.md

Aceste cursuri sunt deosebite. Foarte-foarte concentrate. În doar câteva lecții video, afli tot ce ai citi în zeci de cărți și ai învăța pe la vreo 5 traininguri. Plus că, atâtea exemple și statistici chiar nu găsești în nici o carte.

Elena Știubei
Copywriter la Moldcell

Vadim e un adevărat profesionist.
Real, sincer și implicit în tot ce face.
Datorită lui, harta mea mentală sa schimbat legat de tot ce înseamnă Social Media. Așa că, mergeți să îl cunoașteți!

Corina Muntean
Antreprenor, Fondatoarea Școlii Friendly English 

M-am concentrat 100% pe video și eram foarte atent, iar după fiecare video făceam o pauză de 5-10 minute ca să diger și să aranjez pe polițe informația. Felicitări!

Cristi Bulbocean
Specialist Marketing

Pentru cine este acest curs?

Landing Page-urile sunt bagheta magică în vânzările online. Un instrument care îți permite să-ți crești vânzările de câteva ori, cu o Singură Ofertă Imbatabilă. Am creat acest curs pentru:

Antreprenori

Antreprenorii care vor să vândă singuri și sistematic produsele, fără investiții prea mari

Marketeri

Marketericare vor să crească vânzările la fiecare reducere de sezon sau ofertă specială

Freelanceri

Copywriterii care vor să învețe arta persuadării prin text, argumente bine puse la punct și metafore ascuțite

Pe ce dai banii și ce vei ști să faci, concret, după ce treci acest curs:

  • Vei putea crea singur un Landing Page pe oricare dintre sutele de platforme disponibile de pe Internet, fără ajutorul copywriterilor sau a designerilor.
  • Vei ști să structurezi corect Landing Page-ul și să aduci, treptat, cititorul la cumpărare.
  • Vei putea delimita clar Oferta ta Unică de Vânzare.
  • Vei ști să scrii cu mâna ta un titlu bun, utilizând una din cele 3 formule pe care ți le spun în curs.
  • Vei putea formula principalele argumente în favoarea produsului tău.
  • Vei învăța principiile de persuasiune și jocul cu emoțiile cititorului.
  • Vei ști să faci conversii cu viteza 5G.

Așa curs în limba română nu există, de asta sunt sigur. Gândește-te că e șansa ta să-ți cunoști mai bine produsul și să înveți să-l vinzi singur, fără a plăti designeri, copywriteri și tot felul de specialiști. 

Ai 20 de elemente de-a gata, 4 principii de structurare, 3 formule de Titlu, 3 trucuri psihologice pentru a crește conversia textelor + Bonus PDF - 3 pași în crearea unui titlu magnetic.

Hai să-ți spun cel mai MARE secret pe un Landing Page

Conversia se întâmplă atunci, când plăcerea de la cumpărătură e mult mai mare decât durerea de la plată. Tu poți să-l faci pe cititorul tău să-și dorească atât de tare această cumpărătură, încât nici să nu se mai uite la preț. Apasă butonul și află cum să faci asta!

Vreau Cursul cu 50% Reducere