Cum aplici Mixul de Marketing în Afacerea ta?

Curs de Inițiere în Marketing Antreprenorial, Mindset și Funnel de Vânzărite. În doar 1 oră, afli tot ce trebuie să știe un Antreprenor despre promovarea în 3 etape, fără a depinde trup și suflet de Facebook.

 
Cumpără Cursul Acum

Ai observat și tu că Marketingul a devenit o Pop Cultură?

Fiecare al doilea om e specialist în targeting, Social Media și promovare online. La ce a dus acest fenomen?

Tot mai mulți Antreprenori uită de Vânzări și cred că Profitul se limitează la Rețelele Sociale și Engagement.

Tot mai mulți Antreprenori irosesc Bugete pe atragerea Clienților Noi, fără a profita de Baza de Clienți existentă.

Tot mai mulți Antreprenori uită de Clienții lor după prima Cumpărătură.

Care sunt 4 cele mai frecvente Greșeli reale făcute de Antreprenori?

Cursul Minte în Marketing 2 face un upgrade Gândirii tale de Business și e bazat pe răspunsurile la 4 întrebări principale, care îl dor pe orice antrenor

  1. Cum să faci să te cunoască cât mai multă lume?
  2. Cum să măsori câți din cei care te-au cunoscut ți-au devenit clienți?
  3. Cum să faci astfel încât clienții să revină la tine după prima cumpărare?
  4. Cum și De ce trebuie să-i motivezi pe clienți să te recomande?

Clienții existenți sunt cei mai importanți oameni în Afacerea ta. Ei sunt garanția venitului stabil și constant pe care ți-l poți asigura dacă pui în aplicare cel mai simplu sistem de sales funnel.

  • De unde și cu ce începi promovarea dacă ești antreprenor la început de drum sau marketer care vrea să simtă toate rezultatele business-ului pe propria piele?
  • Care sunt pașii de urmat în promovarea afacerii: de la primul contact cu publicul până la vânzări repetate?
  • Există oare un model anume, pe care să-l aplici ca pe o formulă matematică în business, și care să-ți asigure o strategie pe termen lung și vânzări constante?

Acest curs este 3 în 1 despre Antreprenoriat, Marketing și Vânzări. Despre Mindsetul și Sistemul de Afaceri testat în practică pe zeci business-uri. Despre un model de construcție a afacerii fără eșec.

Vreau Cursul

„Ce mare treabă pot învăța în doar o oră?”

Dacă crezi că trebuie să termini contabilitatea ca să te apuci de cheltuielile propriei afaceri, te cam înșeli. La baza oricărui Business stă, în primul rând, o filosofie, un scop și un plan de acțiuni. Aceste 3 elemente sunt decisive în orice afacere, indiferent de nișă. Când pornești afacerea fără ele, e ca și cum ai porni în drumeție fără papuci, fără hartă și fără apă.

Eu îți prezint un model de business aplicat cu succes de școala de engleză Fantastic English, Dodo Pizza România și alte branduri cu renume.

Cei vei afla la curs:

  1. Ce înseamnă un sales funnel și de ce orice antreprenor trebuie să-l cunoască
  2. Care sunt etapele principale în Customer Journey și cum ele îți afectează vânzările
  3. Care sunt cele 3 etape vitale în promovare și ce trebuie să măsori la fiecare etapă pentru a deține controlul

Ce vei ști să faci, concret, după ce treci cursul:

  1. Vei avea o viziune strategică, complexă asupra Procesului de Vânzare și a Mixului de Marketing în general.
  2. Vei ști când și cu ce public să lucrezi, cum să comunici și să Vinzi Online astfel încât oamenii să mai cumpere de la tine.
  3. Vei ști la ce rezultate să te aștepți la fiecare dintre Etapele de Promovare și ce obiective să-ți stabilești.
  4. Vei ști cum să-ți măsori Eficiența la fiecare etapă din procesul de Vânzare.

Treci cursul-pastilă de doar 1 oră, cu acces pe viață. Nu uita de 5 exemple concrete, PDF suport de curs și un Excel cu fișierul de calcul pentru afacerea ta.

Vreau Cursul

Iată doar câteva Slide-uri din acest Curs:

Vrei mai concret? 

Iată ce subiecte vom discuta, mai detaliat:
  1. Fluxul de intrare sau ce este impactul promovării și de ce ai nevoie de el.
  2. Ce este lead-ul, care este scopul tău privind potențialii clienți și care-i problema cu fluxul de intrare.
  3. Cum generezi lead-uri, cine sunt clienții reali și ce să faci ca să-i atragi.
  4. Ce este un Plan de comunicare și de ce ai nevoie de el.
  5. Ce este mixul de Marketing 
  6. Ce este conversia și cum o măsori.
  7. Cum arată Customer Journey Map, câte etape presupune și ce impact are fiecare din ele asupra vânzărilor tale.
  8. Cum ajungi de la prima cumpărătură la vânzări constante.
  9. Ce este strategia Up-selling și Cross-selling. Exemple de afaceri care le-au aplicat cu succes.
  10. Cum motivezi cumpărarea repetată.
  11. Cum generezi profitul și stimulezi recomandări.
  12. Cum controlezi tot procesul și rezultatul vânzărilor.
  13. Ce este Life Time Value și care sunt indicatorii de a analiza câtă valoare îți aduce clientul în perioada relaționării voastre.
  14. Care sunt principalii indicatori la fiecare etapă de promovare. Cum îi măsori și îmbunătățești.
  15. Care sunt Cele mai grave greșeli la fiecare dintre cele 3 etape de promovare.
Vezi cum e Structurat Cursul:
  • Lecția 1: Introducere. Piețe, nișe diferite și Model de funcționare a unui Business
  • Lecția 2: Fluxul de intrare, Impact, Engagement și ER
  • Lecția 3: Clienții potențiali și exemple de generare a lead-urilor
  • Lecția 4: Clienții reali, Customer Journey și exemple de conversie
  • Lecția 5: Vânzarea și loializarea. Exemple de Up Selling și Cross Selling
  • Lecția 6: Recomandările. Ce instrumente să aplici pentru motivarea clienților
  • Lecția 7: Revenirea. Cele 3 etape ale Marketingului
  • Lecția 8: Profitul. Cum controlezi Procesul și Rezultatul. Cum măsori venitul.

După ce vei trece acest curs, vei avea o viziune mai largă asupra Afacerii, cu o strategie și Plan de Comunicare bine pus la punct.

Vreau Cursul

Pentru cine este acest curs?

Antreprenori care vor să înțeleagă ce nu e ok cu promovarea lor în online

Marketeri care vor să îmbunătățească rezultatele afacerii

Antreprenori începător care vor să construiască o Afacere Profitabilă

Cine sunt și de unde știu problemele Antreprenorilor?

Sunt Vadim Cușnir, și acum 1 an am devenit și eu antreprenor: co-fondator Agenție vie și fondator Academie vie din București. De fapt, înainte de asta am apucat să falimentez un start up, deci azi știu sigur ce să NU FACI ca să nu pierzi, și ce SĂ FACI ca să ai vânzări, clienți și bani.

Cunosc asta nu doar din antreprenoriat. Acum 4 ani am fondat cea mai mare comunitate de Marketeri din Moldova și România pe Facebook, care numără astăzi peste 13 000 de membri și căreia îi sunt și azi Community Leader.

În ultimii 3 ani, am fost Consultat și Strateg în Social Media, iar apoi și în Digital Marketing pentru afaceri mari din Moldova și România. Am aplicat acest model de promovare în toate aceste afaceri, care sunt din nișe absolut diferite, și în toate a funcționat. Am cunoscut, personal, zeci de antreprenori și știu ce își dorește fiecare de la propria afacere.

Am pus toate aceste cunoștințe în acest curs, cu exemple concrete, sfaturi de generare de conținut și nu doar, care știu sigur că aduc rezultate. Astăzi aplic acest model în propria afacere și poți să-ți demonstrez CUM funcționează și aduce venit.

Iată ce spune lumea despre Cursurile mele:

Am trecut deja o parte dintre cursurile Academiei și pot spune cu siguranță că este o investiție care își merită din plin banii. O altă abordare a subiectelor despre care se vorbește în piață, materialele adiționale și desigur experiența din spatele speakerilor îți vor permite să regândești conceptul promovării afacerii tale și să o ridici la un nivel mult mai înalt.

Cristina Comanici
Business Development Executive la Purple Media

Informație clară, cu pași simpli de urmat. Fără prea multe vorbe pe lângă subiect sau demagogie. Un stil care mie personal mi se potrivește și mai ales celor care nu au timp de pierdut. Pui degetul exact pe conținut.

Alexandru Marius Iancu
Founder la Urban Events

Vadim este unul din cei mai creativi Marketeri pe care i-am cunoscut. El cunoaște cum să obțină rezultate remarcabile în campanii și transmite aceste cunoștințe într-o formă simplă, ușoară de înțeles în materialele sale educative

Vali Rotaru
Founder la Bizz.md

Vadim e un adevărat profesionist.
Real, sincer și implicit în tot ce face.
Datorită lui, harta mea mentală sa schimbat legat de tot ce înseamnă Social Media. Așa că, mergeți să îl cunoașteți!

Corina Muntean
Antreprenor, Fondatoarea Școlii Friendly English 

Aceste cursuri sunt deosebite. Foarte-foarte concentrate. În doar câteva lecții video, afli tot ce ai citi în zeci de cărți și ai învăța pe la vreo 5 traininguri. Plus că, atâtea exemple și statistici chiar nu găsești în nici o carte.

Elena Știubei
Copywriter la Moldcell

Ținând cont că eu am o părere extraordinară despre Vadim Cușnir și modul lui de instruire, recomand, cel puțin, să beneficiați de materialele gratuite pe care vi le propune. În rest, decizia vă aparține. 

Alina Andriuță
Consultant, Trainer, Cofondator la Angry Business

Ce câștigi dacă treci cursul chiar acum?

  1. Știi ce instrumente ai la dispoziție pentru promovare în afară de Facebook
  2. Știi ce canale de promovare să alegi și ce indicatori să urmărești
  3. Știi cum clienții aleg produsul și cum să-i faci să cumpere anume de la tine
  4. Știi cum să-ți stabilizezi Vânzările

Cursul include:

  • 8 lecții video
  • 5 exemple de afaceri reale
  • PDF cu rezumatul cursului
  • Excel cu fișier de calcul a eficienței
Cumpără Cursul