Cum să faci Vânzări cu cap pe Facebook, fără găuri în Buget și specialiști apăruți peste noapte?

Cumpără acum cursul Minte în Marketing și află cum să aduci mii de fani pe pagina de Facebook, să-ți crești vânzările și să legi clienții de tine până la moarte! Singurul curs de Facebook Marketing pentru Antreprenori

Ai 22 lecții video cu durata de 2 ore și 30 minute, 1 PDF cu instrucțiuni, Acces Nelimitat la curs  și Invitație în grupul închis pe Facebook

Cumpără Cursul
 

Concurenții tăi au mii de fani, citesc sute de comentarii pozitive pe zi și fac bani din Facebook cu lopata

De ce la tine e exact pe dos? Ar putea fi 3 motive:

Strategie Greșită

Toți clienții pe Facebook trec prin 3 etape: rece, caldă și fierbinte. În funcție de ele, scrii texte, alegi imagini și cauți subiecte de discuție. Vânzarea e un proces de durată. N-ai răbdare și dai din prima clientului cu oferta în cap? Greșit!

Buget Zgârcit

Butonul Boost Post nu-ți aduce vânzări. Te costă puțin, dar îți aduce rezultat zero. Într-o campanie gândită cu cap investești mai mult, în schimb, scoți de 2 sau de 3 ori mai mult venit. Cu Boost Post, Ad-urile tale ajung la oameni care n-au nevoie de tine. Cum ar fi ca o femeie măritată să tot vadă reclame cu rochii de mireasă? Greșit!

Conținut Stângaci

Și pisicile au loc în promovare, doar că trebuie să știi când și cui să le arăți. Nu e mare filosofie, dar există și pe Facebook o logică. Ceea ce postezi pe profilul companiei nu arăți în Ad-uri sponsorizate. Tu ori crezi prea mult în pisici, ori saturi lumea cu promoții. Greșit!

Vrei să afli cum pierzi 5400 euro pe promovare Facebook și rămâi fără clienți, fără bani și fără acces la Contul de publicitate?

Află tot ce știe o agenție de Facebook Marketing.
Acesta e primul și singurul curs creat special pentru deținătorii de business, cu exemple reale, statistici și bugete

Vreau Cursul

Ai înțeles unde greșești? Relax. Cine nu calcă pe bec - nu învață

Mai grav e dacă plătești pentru aceste greșeli o agenție. Află chiar acum ce greșeli să eviți pe Facebook, cum să construiești o strategie sănătoasă, să-ți găsești audiența potrivită și să faci din asta bani. 

85% dintre agenții greșesc în mecanicile de pe Facebook, ascund instrumentele de promovare și nu îți spun cum cheltuiesc bugetul. Anume din acest motiv, am împărțit cursul în 2 părți: în prima săpăm de ce pagina ta de Facebook nu merge bine, iar într-a doua - construim strategia, alegem conținutul și targetăm corect publicul.

Crezi în cifre? Ia vezi aici, cât de simplu ele se falsifică. Chiar și în rapoarte „oficiale”

 

Video-ul de mai sus reprezintă doar câteva minute din cele 22 lecții. Iată ce te așteaptă la curs, mai exact:

 

Partea 1: Cum Minte înseamnă Minciună

  • Ce înseamnă Activele Digitale și care sunt ele? Epicentrul problemelor tale
  • Studiul 1: Monetizare, LTV și baza de clienți pe Facebook
  • Studiul 2: Ce înseamnă Facebook Pixel și cum variază cheltuielile în funcție de durata contractului
  • Studiul 3: ChatBot, „Soft personal” și ce facilități acordă Facebook paginilor cu bugete mari
  • Cum se falsifică rapoartele din Facebook? Iată cum verifici dacă cifrele corespund realității
  • Câți bani pierzi anual din calcule greșite?
  • De ce KPI-ul stabilit inițial nu crește de la o lună la alta?
  • Checklist cu măsuri concrete, pe care trebuie să le aplici chiar mâine, ca să știi exact care e planul și strategia de promovare

Partea 2: Când Minte înseamnă Creier

  • De ce promovarea prin Boost Post este o strategie eșuată din start?
  • 2 Extreme în piață și amândouă greșite: Microconversii și Macroconversii
  • MoFu, BoFu, ToFu sau cum construiești corect relația cu audiența ta
  • Ce îți lipsește în promovare pentru a face vânzări?
  • Etapa rece sau care e momeala pentru audiența de pe Facebook Marketing?
  • Etapa caldă sau cum treci de la momeală la vânzări?
  • Etapa fierbinte sau cum transformi clienții în fani loiali, care să-ți aducă venit stabil
  • 11 Instrumente necesare pentru a sistematiza vânzările

Îți povestesc tot ce am învățat în 4 ani, zeci de colaborări și discuții sincere cu antreprenorii. Ai acces nelimitat la curs și un Bonus PDF.

Vreau Cursul

Cine sunt și de ce trebuie să mă crezi?

Mă numesc Vadim Cușnir și azi conduc propria agenție de Performance Marketing în București. Mai sunt și fondatorul și administratorul celui mai mare și prietenos grup de Marketeri din Moldova și România pe Facebook - Social Media în Culise.

Azi sunt invitat ca speaker la conferințe, live-uri și cursuri. Îl cunosc personal pe Lorand Soarez Szasz, Alex Hudițan, Andrei Dunuță, Călin Biriș, Daniel Zărnescu și alte nume mari din businessul și marketingul românesc. Dar nu m-am trezit aici peste noapte. 

Acum 6 ani, am lansat un Start Up care a eșuat. Întâmplarea a făcut să ajung să administrez un grup pe Facebook, pe care a trebuit să învăț să-l cresc. Așa am învățat Marketing. Astăzi, grupul numără peste 12 000 membri și are propria identitate vizuală. E singura comunitate pe Facebook printre vorbitorii de română, cu personalitate, la propriu și la figurat.

În 4 ani de Marketing, am făcut și SMM, și Copywriting, și Design, și Public Speaking, și Blogging, și Community Management, și PR onile, și Targeting, am construit și Strategii de Marketing, am făcut și Naming cu Branding. 

Până azi, am organizat peste 20 seminare, conferințe și cursuri. Azi, îți povestesc tot ce am învățat în acești ani și cum să ai Minte în Marketing.

Iată ce spune lumea despre Cursurile mele:

Am trecut deja o parte dintre cursurile Academiei și pot spune cu siguranță că este o investiție care își merită din plin banii. O altă abordare a subiectelor despre care se vorbește în piață, materialele adiționale și desigur experiența din spatele speakerilor îți vor permite să regândești conceptul promovării afacerii tale și să o ridici la un nivel mult mai înalt.

Cristina Comanici
Business Development Executive la Purple Media

Informație clară, cu pași simpli de urmat. Fără prea multe vorbe pe lângă subiect sau demagogie. Un stil care mie personal mi se potrivește și mai ales celor care nu au timp de pierdut. Pui degetul exact pe conținut.

Alexandru Marius Iancu
Founder la Urban Events

Vadim este unul din cei mai creativi Marketeri pe care i-am cunoscut. El cunoaște cum să obțină rezultate remarcabile în campanii și transmite aceste cunoștințe într-o formă simplă, ușoară de înțeles în materialele sale educative

Vali Rotaru
Founder la Bizz.md

Vadim e un adevărat profesionist.
Real, sincer și implicit în tot ce face.
Datorită lui, harta mea mentală sa schimbat legat de tot ce înseamnă Social Media. Așa că, mergeți să îl cunoașteți!

Corina Muntean
Antreprenor, Fondatoarea Școlii Friendly English 

Aceste cursuri sunt deosebite. Foarte-foarte concentrate. În doar câteva lecții video, afli tot ce ai citi în zeci de cărți și ai învăța pe la vreo 5 traininguri. Plus că, atâtea exemple și statistici chiar nu găsești în nici o carte.

Elena Știubei
Copywriter la Moldcell

Ținând cont că eu am o părere extraordinară despre Vadim Cușnir și modul lui de instruire, recomand, cel puțin, să beneficiați de materialele gratuite pe care vi le propune. În rest, decizia vă aparține. 

Alina Andriuță
Consultant, Trainer, Cofondator la Angry Business

Preferi să fii Cuminte sau Cu Minte?

Acest curs este pentru tine, dacă:

Ești antreprenor și nu ai vânzări sau vrei să-ți crești veniturile din Facebook

Vrei să știi cum se repartizează bugetele și unde se duc banii tăi

Te-ai săturat să schimbi agenție după agenție, fără a vedea rezultate

Controlează procesul, 
Sistematizează Vânzările

Știu că promovarea pe Facebook nu este singura ta grijă. Dar atunci când înțelegi mecanica - știi la ce să te aștepți și ce să ceri de la o agenție. Poți afla asta chiar acum, în doar 2 ore și jumătate de lecții video. După ce treci cursul:

  • Vei ști ce înseamnă Activele Digitale și cine trebuie să aibă acces la Contul de Publicitate.
  • Vei înțelege cine e publicul tău și de ce la diferite etape de comunicare bugetele sunt diferite.
  • Vei deține controlul în colaborarea pe Facebook și vei ști exact pe ce se duc banii tăi.
  • Îți vei crește veniturile prin setarea obiectivă și corectă a KPI-urilor

Odată ce apeși butonul:

  • Ai acces Nelimitat la curs și poți reveni la lecțiile video ori de câte ori ai nevoie
  • Devii membru al grupului închis pe Facebook Minte în Marketing, care deja numără 86 de cursanți. Majoritatea sunt antreprenori, ca și tine.
  • Ai 100% garanție de returnare a banilor, dacă acest îți va aduce 0 utilitate.

Gata cu pălăvrăgeala.

A venit timpul să ai Minte în Marketing, să-ți reduci cheltuielile și să faci reclamă cu cap pe Facebook.

Vreau Cursul

Cumpără Cursul Acum și primește BONUS: Ghid practic în 8 pași pentru generarea Lead-urilor!

Ghidul PDF are 18 pagini și cuprinde, pe scurt, următoarele subiecte:

  1. Cum funcționează Algoritmul de căutare a publicului-țintă
  2. Ce este Facebook Search și care sunt posibilitățile de concretizare a caracteristicilor publicului-țintă
  3. Cum creezi liste de Audiențe din publicul actual
  4. Cum lucrezi cu audiențele identificate și stabilești Strategia de promovare
  5. Care e sistemul tău de KPI pe Facebook și Cum trebuie să arate Pâlnia de Vânzări
  6. Cum planifici corect și eficient bugetul de promovare pe Facebook
  7. Care sunt etapele de planificare a campaniei de Ads pe Facebook
  8. Cum pornești o campanie de test
Vreau Cursul